woensdag 20 juni 2012

Kadootjes: Deel 2

Vandaag hangen er nog een paar andere kadootjes aan de waslijn. Het einde van het schooljaar is in zicht en dan worden de juffen bedankt. De kinderen kozen allemaal voor een pennenzakje en voor de klas van Elias vroegen de andere ouders me een schort te maken voor de drie juffen. Een schort met alle namen van de kids erop geborduurd, een leuke herinnering aan alle monstertjes in de klas.





Ook worden er 2 feestslingers uitgedeeld. De eerste gaat naar haar. Beter nog de feestslingers in kwestie worden aan haar opgedragen, want zowel het idee als de stof zijn van haar afkomstig.



Geniale stof: namelijk krijtbordstof! Je kan erop schrijven en ook weer afvegen, dus voor elk feestje een andere tekst en toch dezelfde feestslinger!
De andere feestslinger is voor M, want ... belofte maakt schuld.

5 opmerkingen:

  1. ooh Elke!
    zo leuk, ik krijg er eentje van jou! Dat wordt feesten (met slingers uiteraard).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mijn kind, ik vind diene blog van u gewoonweg schitterend!!! Ge schrijft zoals ge praat; Elke is en blijft in Elke in alles wat ze doet, zo kennen we jou en zo vinden we je ook de fantastische vrouw die je bent!!!
    Ik zou het wel weten moest ik kinderen hebben!
    Veel liefs, DJAMILA XXX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mercikes Elke! Super leuke verrassing en dan nog een paar dagen voor mijn verjaardag! Ik kan hem al direct gebruiken. xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. waar kan je krijtbordstof verkrijgen?

    BeantwoordenVerwijderen